Ideme rovno na to?  Napíšte nám
 alebo 
zavolajte
!
Tel. kontakt
support@gymify.io
Tel. kontakt

GYMIFY Blog
Ako zvýšiť zisk z predaja členstva

Byť fit je jednoducho IN! Do fitness centier začínajú čím ďalej, tým viac prichádzať ľudia rôznych vekových kategórií.

    Tak isto začalo byť fitness odvetvie viac zaujímavé aj pre ženy. Do módy prichádza okrem klasického dvíhania činiek napr. crossfit, skupinové tréningy, oddelené priestory alebo rôzne bojové športy. Ak máte vo fitku podobné aktivity, ktoré okrem iného podporujú aj príchod nových klientov, musíte k nim správne nastaviť aj systém predaja členstva. Pozrime sa spolu na niekoľko dôležitých faktorov, ktoré podporia predaj členstva vo Vašom fitness centre.

    • Osobný kontakt a komunikácia s klientmi

    • Správne nastavenie permanentiek

    • Zber informácií priamo od klientov

    Ako teda presvedčiť klienta, že práve vo Vašom fitku si má zakúpiť členstvo a pravidelne ho navštevovať?

    Príjemné a „nenásilné“ správanie

    Ak sa k Vám dostane nový klient, musíte zariadiť, aby bol jeho celkový dojem z návštevy Vášho fitness centra excelentný. Pri nových klientoch musíte zvládnuť všetky aspekty, ktoré na nich vplývajú. Najlepšie je začať milým privítaním a malým zoznámením s fitness centrom. Nie je nič lepšie, ako keď príde do fitka nový klient a vôbec netuší, či má zaplatiť pri príchode alebo pri odchode, v ktorých priestoroch sa môže pohybovať, či sa má vyzuť už pred vstupom do šatne a kde sa vôbec tá šatňa nachádza. Preto je dôležité, aby manažér vo fitku zvládal okrem tzv. poriadku, podľa ktorého by sa mal správať ku každému klientovi (príklad takéhoto poriadku nájdete v tomto článku), aj základné oboznámenie nových klientov s fitkom. Po milej skúsenosti hneď na začiatku sa klient bude ľahšie rozhodovať, či si má zakúpiť členstvo práve u vás.

    Dbajte na dobré nastavenie cien

    Ak sa vám zdá, že počet členstiev vo vašom fitku v poslednej dobe stagnuje, môže to byť spôsobené aj stereotypom. Jednoducho uplynula doba, kedy boli vaše ponuky pre klientov atraktívne. Ak chcete mať väčší zisk z predaja permanentiek, mali by ste ich upraviť tak, aby sa možno drahšie permanentky stali zaujímavejšími pre stálych klientov, a aby ste na špeciálne druhy permanentiek nalákali čo najviac tých nových. Vytvárajte rôzne zľavy pre páry, študentov a pre ľudí, ktorí už majú tie najlepšie roky za sebou. Všímajte si, čo si ľudia radi ku cvičeniu kupujú a navrhnite zmeny v permanentkách. Urobte napríklad výbušnú permanentku, kedy klient ku každému tréningu dostane predtréningový stimulant zadarmo, alebo rovno urobte špeciálnu permanentku na doplnky výživy. Klienti budú spokojnejší, pretože nebudú musieť doplácať za ďalšie služby a v spojení s malou zľavou, ktorú oproti starej permanentke dostanú, sa z novej permanentky môže stať ucelenejší zdroj príjmov.

    Analyzujte, pýtajte sa, opakujte

    a ešte raz analyzujte. K analýze Vám môžu dobre slúžiť aj štatistiky, ktoré sú v rámci rôznych období zbierané administračným systémom. No nikto, ani všetky štatistiky sveta, ani všetky články na tomto blogu vám nepovedia, čo presne vaši klienti potrebujú. Nemusíte si ponuky pre klientov vymýšľať. Opýtajte sa priamo ich. Nech vám napíšu, čo sa im nepáči, čo by ste mali zmeniť a ako by ste mali ďalej pokračovať. Nielen, že bude zákazník cítiť zo strany fitka záujem, ale Vy zároveň získate dôležité informácie priamo z prvej ruky. Môže Vám k tomu výrazne pomôcť administračný systém. Môžete si vytvoriť anketu napr. pomocou služby Google Forms a odoslať ju hromadne vašim klientom, alebo si môžete vytvoriť anketu v systéme a dať tak klientom možnosť zahlasovať priamo vo fitku. Ak Vám odpovedia, alebo napíšu správu s návrhom na zlepšenie, nikdy ju nenechajte nepovšimnutú. Aj keď to je nevhodný alebo zbytočný návrh na zmenu, krátko mu zdôvodnite prečo, alebo aspoň poďakujte za spätnú väzbu. Nie je nič lepšie, ako keď budú klienti opäť cítiť osobitný záujem zo strany fitness centra.

    Nezabúdajte, že potreby Vašich klientov sa menia a preto na ne potrebujete dynamicky reagovať. Spojením dobrého prvého dojmu u nových zákazníkov, získavaním, spracovávaním informácií a prispôsobením potrieb klientov zvýšite nielen ich spokojnosť, ale aj Váš zisk z predaja členstva. Tak sa spoločne do poďme do toho pustiť.

    To ale nie je všetko,
    ďalšie užitočné články čakajú len na vás!!

    Kto je GYMIFY

    #o nás #prečo GYMIFY? #systém

    Ako na preplnené fitness centrum

    #návrhy na zlepšenie #klienti #chod fitness centra

    Ako zvýšiť zisk z predaja členstva

    #permanentky #klienti #návrhy na zlepšenie

    Udržte si tých stálych

    #návrhy na zlepšenie #klienti #chod fitness cetra

    Zamestnávať iba tých správnych ľudí

    #permanentky #klienti #návrhy na zlepšenie

    Uľahčite ľuďom rozhodutie.

    #o nás #prečo GYMIFY? #systém

    Funkcie Fitness centrá Cenník Zaregistrujte svoj gym

    Páči sa vám GYMIFY,

    ale potrebujete viac info?

    Napíšte nám bližšie informácie o vašom fitness centre my sa ozveme najrýchlejšie ako vieme, vyriešime grafiku na karty a môžeme púšťať!

    Týmto formulárom kontaktujete podporu členského systému GYMIFY, nie FITNESS CENTRUM
    Footer divider line

    Informácie

    Fitness centrá Rezervačný systém Čipové karty Čo systém dokáže Porovnanie funkcií Pípajte telefónom Aplikácia pre gym Dokumentácia GYMIFY Často kladené otázky

    Navigácia

    Domov Zaregistrujte svoj gym Cenník Abecedný zoznam fitness centier Administrácia fitness centra Blog

    pre kientov

    Prihlásenie pre klientov Ako nainštalovať aplikáciu?

    Právne

    VOP pre klientov GYMIFY Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok GDPR a Ochrana osobných údajov Cookies

    Kontaktujte nás

    support@gymify.io
    Tel. kontakt
    Footer divider line

    © GYMIFY & Co, s.r.o. 2023

    Navigácia
    Domov

    Fitness centrá

    Zaregistrujte svoj gym

    Čo systém dokáže

    Cenník

    Ostatné
    Čipové karty

    Pípajte telefónom

    Často kladené otázky

    Blog

    Používame ich najmä na skvalitnenie používateľského zážitku (napr. ukladanie predvoleného jazyka...). Zotrvaním na tomto webe súhlasíte s ich použitím.